Dejstvo, da smo ali pa da nismo zadovoljni s svojim poslom, prodajo, uspehom….. je odvisno od nas samih.

Uspeh je posledica trdega dela, potrpežljivosti in hvaležnosti. Vsekakor pa si je potrebno najprej zamisliti lastno definicijo uspeha. Brez definicije je uspeh potovanje do cilja, ki je nedoločen in posledično nedosegljiv.

Trdo delo.

Trdo delo podjetnika ne pomeni, da je potrebno “znucati roke do komolcev”. Potrebno je živeti svoje sanje, uresničevati svoje ideje in delovati v smeri doseganja svojega cilja.
Če se človeku porodi nova ideja v glavi, je potrebno ukrepati, idejo negovati, raziskovati, se pogovarjati z ljudmi, ki lahko pomagajo pri uresničitvi ideje in si narediti plan aktivnosti ter se ga držati.
Odlašanje na kasneje, avtomatsko pomeni propadlo idejo, ker navdušenje izpuhti v zrak.

Potrpežljivost.

Nič se ne zgodi čez noč, za nobeno podjetniško idejo ne obstaja čarobna palica. Pomembno je, da se držimo vseh zadanih aktivnosti in zaupamo sodelavcem, notranjim ali najetim, ki nam pri tem pomagajo.
Zgledovanje po uspešnejših v smislu neke nevoščljivosti “njemu je lahko, ko ima tako srečo”, idejo zadržuje na točki, kjer se nahaja.
Opazovanje tujih uspehov v smislu “če on lahko, lahko tudi jaz” pa motivira in je lahko gonilna sila za napredovanje na poti do definiranega uspeha.

Potrpežljivost torej ne pomeni, da čakamo, kdaj bo uspeh prišel do nas. Pomeni da trdo delamo in ne obupamo. Poslušamo, se izobražujemo, beremo knjige, najemamo pomoč, gledamo uspešne zgodbe in si zadamo nek cilj, katerega bomo dosegli v nekem času, z ljudmi ki nam želijo dobro in nam lahko tudi pomagajo.

Hvaležnost.

Vsak človek ima želje in ko te želje doseže ima nove želje. Od človeka pa je odvisno, ali se doseženih želja zaveda ali ne.
Nekdo si želi zdravega otroka, drugi ima zdravega otroka. Nekdo ima čudovito družino, drugi bi si želel čudovito družino, spet nekdo si želi boljši avto, večjo hišo, več denarja, potovanja, višjo izobrazbo…

Pomembno je, da si človek določi svojo definicijo uspeha in ko uspe, si postavi novo. Tako si lahko naniza uspeh za uspehom in je zadovoljen in hvaležen za vse, kar je dosegel in kar ima.
Človekova hvaležnost za uspehe, pa naj bo to zdravje, denar, avto, hiša, podjetje, izobrazba, potovanja… ali karkoli že si človek zada za svoj cilj oz. uspeh, tako pozitivno deluje na človekovo počutje, da mu potovanje do naslednjih ciljev oz. uspehov poteka hitreje in hitreje. Trditev je dokazana in jo lahko potrdijo vsi uspešni ljudje. Uspešneži (po univerzalni definiciji uspeha) lahko potrdijo, da so bili večinoma zadovoljni s tistim kar so v danem trenutku imeli. Nizali so uspehe za uspehom, sledili “uspešnejšim” z zadovoljstvom in ne grenkobo, da še niso tam, kjer so “uspešnejši”.

Poznamo veliko primerov, ko so zunanji dejavniki (mediji, nagrada, pozornost na nivoju neke skupnosti) podjetnika opomnili, da je uspešen in da ga drugi vidijo kot uspešnega. Dogodek je v njem vzbudil hvaležnost za dejansko stanje in posel je šel strmo navzgor.

Hvaležnost ali zavedanje vsega kar imamo in smo že dosegli je torej zelo pomemben dejavnik v zadovoljstvu.

Dober primer je vodenje projektov. 

Ko zidamo hišo, smo veseli vsake faze, ko se zaključi, lahko smo pa nesrečni, ker še nismo vseljeni!

Ko se v poslu lotimo projekta, pa naj bo to razvoj novega izdelka ali povečanje prodaje naših izdelkov, smo lahko zadovoljni z vsakim napredkom, ki je posledica naših aktivnosti, lahko pa smo zagrenjeni in nesrečni, ker še nismo dosegli vseh ciljev, ki si jih po možnosti sploh nismo zastavili.
Lahko smo zadovoljni z napredkom in odpravljamo pomanjkljivosti, lahko pa nadiramo sodelavce, ker neka malenkost ni ravno taka in tako izpeljana, kot smo si zamislili.

Ustavite se, poglejte okoli sebe in veselo na delo.

Dobro nam gre – gremo naprej!