Opazujemo, poslušamo …

Spletna trgovina

Prodajno mesto vaših izdelkov. O tem, da je spletna stran zelo pomembna za podjetje in uspeh v prodaji, smo že pisali v prispevku Spletna stran – center uspešne prodaje. Da lahko stranke naše izdelke najdejo na enem mestu in jim ni potrebno zapravljati nepotrebnega...

Spletna stran – center uspešne prodaje

Postavite se v vlogo kupca. Saj veste na kakšen način navadno kupujete razne izdelke ali storitve. Še posebej takrat, ko se z nečim srečujete prvič. Da si olajšate delo, kar od doma ali iz pisarne preko spleta poiščete ponudnika, ki ponuja tisto, kar potrebujete in...

Digitalni marketing

Učinkoviti načini oglaševanja Vsi, ki želite prodati svoje storitve, seveda skrbite tudi za svojo promocijo. Skozi različne izkušnje ste zagotovo že spoznali, da brez tega enostavno ni uspehov, kot bi si jih želeli. Veliko vas je, ki svoje storitve prodajate tudi v...

Dva enostavna koraka za povečanje prodaje

Ustvarite in realizirajte dober marketinški načrt in si zagotovite povečanje prodaje Novo leto - nov začetek - novi izzivi - novi uspehi - nove stranke - VEČ DENARJA !!   Ste se kdaj vprašali, zakaj imajo nekatera podjetja veliko strank, ogromno naročil,...

Zadovoljni v svojem poslu

Dejstvo, da smo ali pa da nismo zadovoljni s svojim poslom, prodajo, uspehom..... je odvisno od nas samih. Uspeh je posledica trdega dela, potrpežljivosti in hvaležnosti. Vsekakor pa si je potrebno najprej zamisliti lastno definicijo uspeha. Brez definicije je uspeh...

Prijetno vzdušje tudi na prodajnih srečanjih.

Se spomnite lepih trenutkov, ko ste z družino pregledovali vaše družinske fotografije? Se spomnite ko so vam starši pripovedovali anekdote ob določeni fotografiji iz albuma? Ste se zavedli, kako so ti trenutki povezali družino? Fotografirajte tudi svoje poslovno...

Tega pa še nisem videl!

Vedno znova me preseneča, kako smo podjetniki pravzaprav plašni. Ko se pogovarjamo o oglaševanju, vedno znova prinesejo na plan neke ideje, ki jih izvaja konkurenca. Gledamo in poslušamo oglase konkurence, se pogovarjamo o tem, kaj konkurenca dela na tem področju......

Ugled podjetja

Kaj je to ugled podjetja? Če prodajate malo dražje izdelke, verjemite, da vas bodo kupci preverili. Pogledali bodo s čim ste se pripeljali do njih (rjast star avto, ali pa službeno vozilo z oznakami) Ponudili jim boste svojo vizitko (ali pa napisali svojo številko na...

Kdaj ste zadnjič kakšno stvar naredili prvič?

Ali pa vsaj poskusili kako drugače? Če se vam zdi, da prodate premalo, bi veljalo razmisliti, kako prodajati drugače, z drugačnimi pristopi ali prodajati še kaj drugega. Tudi če je vaš marketing vedno znova enak, že leta in leta, ker ste nekoč ugotovili, da vam nek...

O gasilcih, prodaji in novih izzivih!

Vsem nam je jasno da se prodaja izdelek ali storitev. Najeli pa so nas zanimivi ljudje z drugačno vrsto "prodaje" in projekti so bili kar izziv. Podjetje ki se ukvarja z varnostjo in zdravjem pri delu in drugo "podjetje" - verjeli ali ne - gasilci. Enostavno je...

Preverjanje kvalitete nakupa preko spleta

Kaj raje kupite? Izdelek, ki je lep na sliki, ali izdelek, katerega delovanje ste pogledali v videu in vas je prepričal? Greste na dopust v toplice, čeprav jih ne poznate, ali v toplice, ki ste jih prej pogledali v video predstavitvi? V prostem času obiščete muzej,...

Pin It on Pinterest

Share This