Vedno znova me preseneča, kako smo podjetniki pravzaprav plašni. Ko se pogovarjamo o oglaševanju, vedno znova prinesejo na plan neke ideje, ki jih izvaja konkurenca. Gledamo in poslušamo oglase konkurence, se pogovarjamo o tem, kaj konkurenca dela na tem področju…

Ob novi izvirni ideji pa vse prevečkrat dobimo čuden pogled in izjavo, “tega pa še nisem videl nikjer” in “verjetno je to že kdo poskusil, pa se ni obneslo”.

Na našo srečo so na svetu ljudje, ki tako ne razmišljajo in imamo danes avtomobile namesto konjskih vpreg in električne luči namesto sveč.

Tudi v marketingu in prodaji, je potrebno testirati nove ideje, meriti rezultate in iskati izboljšave.

Nekdo to mora početi, da lahko to drugi vidijo in potem še sami tako delajo.
Saj to so pa vendar že nekje videli in potem je to dobro!

Resnična zgodba

Znanec se je pred leti lotil nove storitve, nove za naše tržišče, v nekaterih državah pa že povsem znane in veliko uporabljane storitve. Celoten projekt je bil kar finančni zalogaj, zato ga je malce skrbelo in je tako na počez in po domače razmišljal, ali se bo izplačalo ali ne.

Ob tem je malo povprašal za mnenje in dobil večinoma zelo enake odgovore:

  • Če bi to bilo dobro, potem bi to že kdo delal pri nas.
  • Tega pa še nisem videl.
  • To bo predrago

in podobne odgovore.

 

Od mnogih sogovornikov je takoj in brez razmisleka dobil opisanih nešteto težav in minusov, če se bo s tem ukvarjal.

Vseeno se je odločil da zagrize v projekt, trdno odločen, da bo dokazal vsem, da se motijo.
Danes ima že celo kopico zadovoljnih naročnikov, ki z veseljem uporabljajo njegovo storitev.


Zakaj si ljudje v svojem življenju, še preden si točno določimo cilj, nakopičimo v svojih glavah cel kup težav, za katere smo prepričani, da jih ne moremo rešiti?

Ko beremo zgodbe uspešnih podjetnikov ugotovimo, da so si zastavili cilj, na poti do tega cilja pa reševali težave eno za drugo, tako kot so prihajale.
Mi si v naših glavah zelo radi zamislimo vse težave naenkrat in to je preveč. Težave pa prihajajo ena za drugo, včasih dve naenkrat, nikakor pa vse naenkrat.

Nekje sem prebral stavek, da je mojster večkrat naredil narobe, kot je vajenec sploh poskusil.
V nekem zapisu pred časom sem napisal: “Kdaj ste zadnjič naredili nekaj prvič?”.

Ne bojmo se inovativnih in včasih malce norih idej. Norih za okolico in naše razmišljanje v “varni coni”.

Če samo gledamo, kaj počnejo drugi, počnemo vse enako, potem smo lepo varno skriti v sivem povprečju.

Pa si upamo stopiti iz povprečja? Upamo obleči drugo barvo?

Tako boste vidni!

Poskrbite za svojo vidnost, nato poskrbite za svojo kredibilnost in uspeh bo prišel za vami!