Postavite se v vlogo kupca.

Saj veste na kakšen način navadno kupujete razne izdelke ali storitve. Še posebej takrat, ko se z nečim srečujete prvič. Da si olajšate delo, kar od doma ali iz pisarne preko spleta poiščete ponudnika, ki ponuja tisto, kar potrebujete in vam ustreza po vseh kriterijih.

Po spletu brskamo, bolj kot ne, vsi na enak način.

Usedemo se za računalnik, odpremo spletni brskalnik in vtipkamo željen izdelek ali storitev. Potem kliknemo na prvih nekaj spletnih strani, pregledamo ponudbo, fotografije, kakšen video posnetek in cene.

Že takoj je jasno, da ponudniki brez spletne strani enostavno niso v igri. Počasi zapiramo tudi spletne strani tistih, ki nam svoje ponudbe ne predstavijo jasno, katerih izdelkov si ne moremo ogledati, ki imajo nepregledno spletno stran, slabo navigacijo in nam vse skupaj vzame preveč časa in energije.

 

Vaša spletna stran je zbirno mesto informacij o vašem podjetju.

Kupci lahko preverijo kdo ste.

Ogledajo si lahko vašo celotno ponudbo. Izdelki in storitve so opisani z besedami, prikazani z raznimi fotografijami, video posnetki, grafikami…

Lahko preverijo vaše dosedanje delo, spremljajo vaše projekte, uspehe.

Če se želijo še bolj prepričati, da vam lahko zaupajo, lahko preberejo izjave vaših strank.

In ko se kupci odločijo, da ste pravi ponudnik zanje, z vami stopijo v kontakt, ki je objavljen na vaši spletni strani.

 

Spletna stran je center oglaševanja.

Vse poti vodijo na spletno stran.

Vsi vaši prodajni elementi vabijo kupce na vašo spletno stran. Povezava do nje je objavljena na vaši Facebook strani, v vaših video predstavitvah, na fotografijah, v vseh katalogih, na vizitkah, plakatih, časopisih, v oglasih na televiziji ali radiu.

Hitro se zgodi da kupci kontakt nekam založijo, ga izgubijo v poplavi vseh kontaktov, ki jih vsakodnevno prejemajo. Oglasi na televiziji ali radiu se vrtijo hitro in tako kupci z lahkoto preslišijo telefonsko številko. Ime podjetja pa si je lažje zapomniti. Če pa si ga ne, v iskalnik vpišejo ključno besedo, in vas najdejo. Tako lahko hitro in enostavno stopijo v stik z vami.

 

Spletna stran je torej najpomembnejše prodajno orodje. Brez nje vas v današnjem svetu, ki je precej virtualno usmerjen, praktično ni. Konkurenca je huda, kupci zahtevni. Poskrbite, da boste vi tisti, katerega bodo kupci v množici ponudnikov hitro našli in mu zaupali.


Veseli nas, da je z našimi sistemi zadovoljnih že veliko podjetij in podjetnikov. Večina uporabnikov našega spletnega sistema sami urejajo svoje spletne strani. Nekaterim jih urejamo pri nas, samostojnim pa nudimo polno podporo, če se jim kje zatakne. Bi tudi vi sami ustvarjali svoje spletno mesto? Pokličite ali pišite!