razvoj požara v domačem okolju

Razvoj požara v domačem okolju – izobraževalni plakat v roll-up stojalu

54,99  + DDV

  • Dimenzija plakata 1 x 2 m
  • Plakat se s pomočjo vzmeti v mehanizmu zvije v podstavek in je zelo enostaven za prenašanje in transport.
  • Priložena je tudi transportna torba.
  • Plakat je natisnjen na obstojen pvc material in je lahko postavljen tudi na dežju.
  • Postavljen slabo prenaša močnejši veter.
  • Ob vetrovnem vremenu priporočamo obtežitev.

Plakat je zasnoval Andrej Štremfelj. Ponatis brez privolitve ni zaželjen.

Znižajte si ceno

Kako do želene količine in prave cene?

  1. Izdelek dodajte v košarico
  2. V košarici nastavite pravo količino
  3. Kliknite gumb "Posodobi košarico"
  4. Cena se avtomatsko spremeni glede na količino, če je tako določeno za izbrani izdelek

Postopek naročanja in varnost

  1. Z dodajanjem izdelkov v košarico in nastavitvijo pravih količin, sami sestavite ponudbo ki velja.
    S tem dejanjem v resnici niste še nič naročili.
  2. Ko prejmete ponudbo na e-poštni naslov, jo prejme tudi naša prodajna ekipa, ki preveri zalogo, dobavne roke, plačilne pogoje in ostale pomembne dejavnike varnega naročila.
  3. Kmalu (v delovnem času) bo nekdo stopil v kontakt z vami preko e-pošte ali po telefonu če bo potrebno.
  4. Šele po tem. če se z vsem strinjate in so zadovoljene vaše želje, ponudbo potrdite in naročilo se prične izvajati.

Razvoj požara v domačem okolju. Plakat je zanoval Andrej Štremfelj. Na plakatu je prikazan graf temperatur v odvisnosti od časa, točka zaznavanja požarnega javljalnika, točka zaznavanja človeka in faze razvoja požara.

Ob tem so na plakatu napisana vsa pomembna navodila za preventivo, najpogostejši vzroki za nastanek in navodila za ukrepanje in postopke ob nastanku požara. Jasno je razvidno, v kako kratkem času lahko človek sam veliko postori, če je le do časa obveščen ali zazna požar, in od kje naprej so potrebni gasilci z znanjem, pravo zaščitno in intervencijsko opremo.

Plakat je učinkovit izobraževalni pripomoček. Pravi izobraževalni učinek doseže, ko zraven njega stoji usposobljena oseba in vse še malo pojasni. Ob prebiranju plakata se ponavadi pojavi še kar nekaj vprašanj.