Grafitni svinčniki

tiskani po vaši želji

Grafitni svinčniki, tiskani po izbiri naročnika.

Grafitni svinčniki so zaradi svoje drugačnosti atraktiven promocijski izdelek, ker dokazano padejo v oči. Množična uporaba se najde v hotelskih sobah, kjer goste v sobi pričaka blokec in svinčnik. Te svinčnike v hotelih ponavadi gostje odnesejo domov.

Dotisk svinčnikov

Svinčnike lahko poljubno tudi potiskamo. Na voljo so vse barve vključno z belo. Po naših izkušnjah, na te svinčnike poleg vašega napisa naročniki najraje tiskajo kakšne motivacijske slogane. Slogani so večinoma različni, tako da uporabniki s temi svinčniki sestavljajo prave male zbirateljske kolekcije. Vse skupaj na koncu izpade kot zanimiva igra.

Poglej izdelke:

Ustvarite dober prvi vtis, izgradite blagovno znamko, sporočite nekaj pomembnega...

Grafitni svinčniki so pisala s sredico iz mešanice grafita in gline. Trdnost jim daje ovoj iz lesa. Svinčniki z oznako HB so vsestransko uporabni. HB oznaka pomeni idealno mešanico grafita in gline da je trdota pisala uporabna za večino uporabnikov.

Poglejte si še ostalo našo ponudbo promocijskih izdelkov.

Grafitni svinčniki imajo svoj standard in če vas zanima, si lahko primerjavo trdot pogledate na tej povezavi.

Marketinški trik:

Za dosego večjega promocijskega učinka priporočamo sestavo poslovnih daril s kolekcijo svinčnikov in različnimi slogani.

Zakaj?

Na ta način se pri obdarovancu ustvari prava mala igra branja sloganov. V tem primeru se nemalokrat zgodi, da svinčnikov sploh ne uporabljajo. Namenjeni so predvsem za to, da se iz njih prebira slogane. Informacija in vtis o vašem podjetju pa se trdno zasidra v podzavest “bralcev”. S tem dosežemo enega pomembnih marketinških trikov, ki pravi, da se je potrebno naseliti v življenje kupca, vzbuditi pozornost in ostati v fokusu.

Ker so grafitni svinčniki unikatni, smo jih že velikokrat videli po podjetjih. Postavljeni so na prav posebno mesto, kjer jih obiskovalci prebirajo na priporočilo osebja iz podjetja. Ideja o takem pristopu ni naša. Idejo nam je povedal eden naših kupcev, ki je fenomen sloganov na svinčnikih odkril povsem po naklučju. Osnovna ideja je bila njihova, posledice te ideje pa tudi sami niso predvideli.