Vsem nam je jasno da se prodaja izdelek ali storitev.

Najeli pa so nas zanimivi ljudje z drugačno vrsto “prodaje” in projekti so bili kar izziv.
Podjetje ki se ukvarja z varnostjo in zdravjem pri delu in drugo “podjetje” – verjeli ali ne – gasilci.

Enostavno je napolnit neko gostilno z izvrstno hrano, prijetnim ambientom in sproščujočo lokacijo, ali neko podjetje z vrhunskimi izdelki.

Kaj bi pa gasilci prodajali?

Dokaj hitro smo ugotovili, da so to ljudje ki se resnično trudijo, da bi imeli čim manj dela. “Prodajajo” znanje in preventivno obnašanje za varnost ljudi, in ta “prodaja” ne valutira v denarju.

Zelo hitro smo tudi ugotovili, da pravila prodaje in marketinga niso prav nič drugačna, samo navidezno je “izdelek” malo drugačen.

Ugotovili smo tudi, da imajo gasilci enake probleme kot vsi obrtniki in podjetniki. Polni so ekspertnega znanja, entuziazma v poslu s katerim se ukvarjajo, in posledično zelo težko na enostaven način predstavijo željen “izdelek”. Preveč jim je vse domače in razumljivo.

Vse je neke vrste prodaja, in ni zelo pomembno kako “izdelek” izgleda! Tudi učitelj v šoli nekako prodaja! Ko učenci znajo tisto kar je potrebno, je dobro prodal!