Učinkoviti načini oglaševanja

Vsi, ki želite prodati svoje storitve, seveda skrbite tudi za svojo promocijo. Skozi različne izkušnje ste zagotovo že spoznali, da brez tega enostavno ni uspehov, kot bi si jih želeli. Veliko vas je, ki svoje storitve prodajate tudi v tujini. Vsi se trudite, da ste v svojem delu čimbolj uspešni.

V zadnjem objavljenem prispevku smo pisali o dveh enostavnih korakih, s pomočjo katerih pa boste dosegali še večji uspeh. Vaš vloženi trud bo poplačan, v to ne dvomimo.

V tokratnem prispevku bi radi na bolj konkreten način predstavili, kako si zagotoviti še večjo prepoznavnost in kredibilnost. Način, ki bo odgovoril na vprašanja KAKO TA DVA KORAKA NAREDITI.

 

Zelo popularen, zanimiv, predvsem pa uspešen način oglaševanja je digitalni marketing.

Spletna stran, video predstavitve, mobilna sporočila, elektronska sporočila, socialni mediji. Ker živimo v dobi tehnologije, v katerem je uporaba elektronskih naprav in spleta praktično obvezna in razširjena po celem svetu. Vidite, kaj želimo povedati? Hitro in enostavno lahko dosežete ogromno skupino ljudi po vsem svetu, ki so lahko že jutri vaše stranke.

 

Spletna stran je center oglaševanja in prodaje

Spletna stran naj bo vaše prodajno orodje, kanal, lokal, kjer vas bodo kupci našli in vam zaupali. Vsi drugi elementi oglaševanja bodo kupce popeljale na spletno stran, ki naj bo zbirno mesto vseh informacij o vaši ponudbi in storitvah. Na njej bodo kupci dostopali do vaših podatkov, raznih vsebin, povezav… Prav zato mora biti skrbno urejena in pregledna.

 

Digitalne poti, ki vodijo na spletno stran

Če želite pritegniti pozornost, kupcem ponudite ogled video predstavitve, v katerem boste na hitro predstavili vaše storitve. Vzbudite njihovo radovednost in jih na ta način povabite, da ostanejo na vaši spletni strani in si ogledajo ostalo ponudbo. Video poleg tega ustvarja večje zaupanje strank, saj si lahko izdelek natančno ogledajo, če pa v videu nastopate tudi sami, si s tem ustvarite večjo avtoriteto, zaupanje in kredibilnost. Seveda pa ne pozabite, da smo si ljudje različni, zato dajte kupcem možnost, da si poleg videa lahko preberejo tudi besedilo.

Preko sms, mms in elektronskih sporočil lahko dnevno opominjate stranke nase, jih obveščate o novostih v vaši ponudbi in jih vabite k ogledu vaše spletne strani. Ko so vam stranke predhodno dovolile, da na tak način z njimi stopate v kontakt, so vam omogočile, da ustvarite bazo kontaktov tistih strank, ki jih vaša ponudba dejansko zanima.

Najbolj se drugim oblikam digitalnega marketinga približajo socialni mediji (Facebook, Twitter in drugi). Preko njih lahko objavljate novosti, video predstavitve, fotografije, povezave do vsebin in še več. Stranke lahko dobijo vse vaše podatke na enem mestu, pa tudi povezavo do spletne strani. Omogočajo dostopanje preko mobilnih telefonov in računalnikov, in poskrbijo, da vas stranke ne spregledajo. Omogočajo pa tudi dvosmerno komunikacijo.

 

Možnosti izbire je torej veliko.

Večkrat in na več različnih mestih kot se pojavite, večje so vaše možnosti za uspeh. Pa vendar morate biti pozorni in previdni. Ne glede na to, kakšen oz. kakšne načine izberete, oglaševanje mora biti kakovostno, sistematično in premišljeno. Smiselno je meriti rezultate, na podlagi katerih lahko kasneje izbirate medije oglaševanja, ki so se za vas izkazali kot najbolj učinkoviti.